11 Aralık 2014 Perşembe

Annesinin Hırkasından Oğluna Atkı-Bere

Merhabalar...Bugün alanım olmayan örgüden alanım olan dikişe nasıl yatay geçiş yaptığımdan bahsedeceğim. 

Oğlumla gittiğimiz bi yerden atkısız dönünce ve istediğim takımı bulamayınca üstüne bir de akşam dışarı çıkmak zorunda olduğumuzdan kuzucuğumu sıcak tutacak  bir şeyler aradım. Önce örgü yumakları ve şişler arasında gittim geldim ama kendime örgü konusunda pek güvenim yok,vaktim yok. Çok ilgim de yok açıkçası. 

Yıllar önce aldığım iki kere giydiğim yanlış alışveriş kurbanı bir bolero hırkam vardı. Atkı ve bere için o kadar uygun geldi ki gözüme sanki bunun için örülmüş gibi :)
Velhasıl 1 saatlik bir çalışmadan sonra yaka kısmından atkı ve sırt kısmından bere diktim.(Ama ölçü almak ve fotoğraf çekmek sürekli kaçan bir çocukla çok zormuş:) )


 Berenin içine yıllar önce aldığım polar kumaşımdan astar yaptım,ucuna da bir pompiş yaptım. Çok sevdim. İnsanın kendi emeği çok tatlı olurmuş ya hani bakıp bakıp durdum gülümseyerek.. :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder