8 Aralık 2014 Pazartesi

Kemik Suları Buz Torbasına

Kurban bayramında kemikleri kaynatıp suyuyla yahni yapıp afiyetle içeriz. Ben o 

taze etle yapılan yahniyi bütün bi sene ağzım sulanarak bekliyorum açıkçası. Annemin yaptığını da 

tek geçerim hani :)




Bu sene ilk defa ben de evde yaptım. Ama 2,5 kişi olduğumuz için suyu fazla fazla arttı. Çok 

beklemiyor kemik suyu bilirsiniz. Aklıma birden yazdan kalma buz torbaları geldi. Çok da iyi oldu 

çünkü neredeyse her yemeğime özellikle oğlumun yemeklerine kemik suyu katma şansım oldu. 

Beni bilenler bilir hazır olan her şeye çok karşıyımdır. Yıllardır bulyon tarzı şeyleri 


asla tüketmem. 

Çünkü onların biz tükettiğini düşünüyorum.

Velhasıl-ı kelam yemeklerde kemik suyu kullanacaksam alıyorum iki tablet afiyetle sağlıkla 

tüketiyoruz. Tavsiye ederim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder