18 Kasım 2014 Salı

Çantanızı Kendiniz Yapın

Merhabalar.. Bugün hava çok güzel...Pencereler açıp oturmak,hele bebeğiniz uyuyorsa, bi parça çikolata ile kahveniz alıp pencereden dışarıyı izlemek gibisi yok gerçekten.

Yeni şeyler üretmek için bi gün 36 saat olsun istiyorum. Çok şey mi istiyorum? :) Aklımda o kadar çok şey var ki yapmak istedğim ama zaman bulamamak çok üzüyor insanı. 

Neyse :) Size bir zamanlar yaptığım ve yaparken inanılmaz keyif aldığım çanta boyamadan bahsedeceğim. İsterseniz çantanızı üzeri boş olarak hazır alırsınız,isterseniz kendiniz dikersiniz. Ben Eminönünden kumaş alıp kendim dikmiştim ölçülerine internetten bakarak. Metresi 7 lira,çanta kumaşı olarak istiyorsunuz.

Dilediğiniz renkte kumaş boyası (siyah ve beyaz her zaman olması gerekenler arasında benim için,yeni renk üretmede beyaz çok işe yapıyor) bi kaç farklı boyutta fırça.

Kardeşimle birlikte istediğimiz çantayı tasarladık,boyadık ve diktik. Hatta bi kaç sipariş bile almıştık :)

Boyadığımız çantaların bazıları demonte şekilde duruyor. Onların da resimlerini paylaştım. Umarım heveslilere ilham olurum. Kolay gelsin.. :)




Kendime yapığım çanta
      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder