19 Kasım 2014 Çarşamba

Eski Kavanoz Yeni Bakliyat Kutusu

Merhabalar yeniden..Günler günleri hızla kovalıyor. Bahar gelecek mi derken yaz bitti ve kış geldi bile. Gezmeler tozmalar artık daha seyrek bir hal alacak gibi. Belki hobilere de vakit artar ne dersiniz? :) 

Bugün bi değerlendirme çalışması anlatmaya çalışacağım. 
Henüz reçelini yapan bi insan değilim. Yapmaya çalıştım ama nedense çilekleri bi türlü alamadım :) Yani güvendiğim markadan hazır reçel almaya devam ettim. Derken boş kavanozlar birikti ve oğlumun oyuncakları haline geldi. İnternetten çuval bezi sipariş etmiştim hoşuma gittiği için,nerede kullanacağımı bilmeden :)
Aklıma bu şekilde kullanmak geldi. Şimdi içlerinde çeşit çeşit bakliyatlar var. 
Umarım fikir olur sizin için. 


Silikon tabancasını ilk kez kullandım burada. Bi kaç küçük kaza yaşasam da çok memnun kaldım. Çok hızlı ve çok sağlam yapıştırıyor. Yanlız cilde temas etmemesi açısından da çok dikkatli olmak gerekiyor. Zira çok sıcak ve yakıcı..

Silikon tabancası,dekoratif kurdela,çuval bezi ve kavanoz

Kavanozun gövde ölçüsünü aldım.

Ve çuval bezi yerinden oynamasın diye silikon tabancasıyla kavanoza sabitledim.


Kavanoz kapağının da ölçüsünü aldım ve yine kapağa silikon tabancası yardımyla sabitledim.

Kolay ve eğlenceliydi. Mutfak için olmasa da salon için dekoratif süslemelerde çuval bezi ve kavanozu çok beğeniyorum. :)

Hobili Günler..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder