28 Eylül 2014 Pazar

Kimmiş Bu?





Merhabalar.. Adım Sevgi. İstanbul'da yaşıyorum ve bir bebiş annesiyim. Aslen fizikçiyim. Boş 

zamanlarımda değil zamanımı boşaltarak 

hobilerimle vakit geçiriyorum.Daha çok dikişe ilgi duyuyorum. Dikiş dikmeyi sevdiğimi ve 

dikebildiğimi 25 yaşında öğrendim :)

 Sevgili hobi severler,hobiye 

yeni başlayanlar ya da 'tam da böyle bir şey arıyordum' diyenlere seslenmek istiyorum.

Profesyonel bi hobici değilim ama aklıma yatan bir işe başladığım zaman kendimi bulutlar 

           üstünde hissediyorum. Bu his için bile ne kumaşlar harcamışlığım ne malzemeler 

bitirmişliğim vardır :)

Umarım siz sevgili hobi severlere hayatını hobi ile renklendirmek isteyenlere ufak da olsa bir 

katkı 

sağlayabilirim.

Hobili günler dileğiyle.. Sevgi Lluvia


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder